THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday 11 August 2011

SemoGa AWAK joDoh Saya

Kita tidak akan dikahwinkan dengan seseorang atas sebab jatuh cinta atau saling cinta mencintai kerana kita akan berkahwin dengan jodoh kita, jodoh yang Allah dah tetapkan sejak azali.

awak... muhaimin... 
buat pelindung yg ku cari....
semoga awak adalah jodoh saya yg telah ditetapkan...

awak...
saya sayang kn awak tnpa sebarang alasan... saya rungsing untuk katakan yg sy jatuh cinta pada awak... untuk pertama kali nya saya inginkan awak menjadi pendamping untuk saya jalani hidup2 akan datang... untuk pertame nye saya berasa yakin dgn perasaan ini...

TAPI .....

saya takut untuk menghadapi masa akan datang.... takut untuk kehilangan awak... 4 tahun masa yg d peruntukkan ... tidak lah terlalu lama... namun mcm2 bleh terjadi.. sedangkan dlm masa 4 hari boleh terjadi, ini kan plak 4 tahun.. 

ye memang saya tidak menyalahkan takdir, tp sy jua wanita biasa.. yg perlukan seorg imam untuk kehidupan saya...

ya muhaimin, 
semoga awak terus jujur n bersme sy.. namun jgn lah melebhi sepatut nya.. sy ingin kn awk untuk melamar sy ... yg awk btol ingin kn sy sbgai suri awk..

thankz you very much awk kerna menyerikan hidup sy.... <3 <3




0 comments: